Kto pomoże w ustawieniu kąta wtrysku - Rzeszów?????

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marcooprodigy
    Ambiente
    • 2012
    • 248
    • Octavia I (1U2)
    • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

    #26
    Zamieszczone przez Sekundka
    tu nie chodzi o straszenie tylko o pomoc...na tym forum jest bardzo wielu mechaników i bardzo wielu zna się na rzeczy. Chcemy tylko pomóc w jk najszybszym czasie by chłopak się mógł cieszyć całą tą przepotężną mocą
    Jeśli mogę doradzić jak już nie masz kasy...zrób to sam, godzinka czasu i masz gotowe, bez stresu.
    Dzięki za podpowiedź. Powiem szczerze że tu już nie chodzi o kasę, chętnie oddałbym to auto ale w miejsce gdzie to wszystko sprawdzą i ewentualnie poprawią. Na chwilę obecną takiego miejsca nie mam. Do tej pory trafiałem tylko na pseudofachowców i tylko traciłem pieniądze. Początkiem października oddam auto do pompiarza niech sprawdzi ten kąt, nie wiem tylko jak sprawdzić czy rozrząd jest dobrze ustawiony?
    "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
    PRAWO MURPHY'EGO

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #27
      Jak kat w komputerze jest dobry, to nie ma sensu fizycznie sprawdzac ustawienia na znakach.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #28
        Jak rany.... przeciez masz VAGa... sprawdzenie statycznego kata wtrysku to 30 sek roboty.
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • kornat
          Rider
          • 2007
          • 578

          #29
          Spytaj tu: http://www.vag-podkarpacie.pl/viewtopic.php?t=20632

          Komentarz

          • marcooprodigy
            Ambiente
            • 2012
            • 248
            • Octavia I (1U2)
            • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

            #30
            Zamieszczone przez przemik
            Jak rany.... przeciez masz VAGa... sprawdzenie statycznego kata wtrysku to 30 sek roboty.
            Możecie mi wierzyć bądź nie ale kąt wtrysku potrafię sobie sprawdzić. Ale tak jak pisałem wcześniej mój wynik jest zupełnie inny niż na KTSie. Najgorsze jest to że nie jestem w stanie sprawdzić czy rozrząd mam dobrze ustawiony bo nie ukrywam że od tamtego momentu to nie jest to samo auto. Do kolejnej wymiany rozrządu pozostało jakieś 65 tys km więc już z górki :-)
            "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
            PRAWO MURPHY'EGO

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #31
              Zamieszczone przez marcooprodigy
              Ale tak jak pisałem wcześniej mój wynik jest zupełnie inny niż na KTSie
              Tzn. jaki ? Pokaz logi grupy 000 w trybie Basic Settings i po temacie.
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              • Sekundka
                Rider
                • 2012
                • 251

                #32
                nie to samo auto ? rozwiń temat.

                Komentarz

                • jaru76
                  Classic
                  • 2012
                  • 5

                  #33
                  Witam wszystkich korzystając z okazji proszę o pomoc. Posiadam Skode Octavie 1999-2000 według vinu silnik1,9 tdi 90 km i teraz nie wiem czy silnik agr czy alh i dla którego powinienem mieć ustawienia kąta wtrysku. W vagu jak dzisiaj sprawdzałem to wartość w Basic Settings mam 39-41 i nie wiem czy ja przestawiać, bo auto według mnie pracuje dobrze tylko dłużej kręce silnik przy odpalaniu na ciepłym. W szczególności chodzi mi jaką wartość powinienem mieć kąta wtrysku.

                  Komentarz

                  • kornat
                    Rider
                    • 2007
                    • 578

                    #34
                    Kąt wtrysku zostaw w spokoju, lepiej zregeneruj rozrusznik

                    Komentarz

                    • jaru76
                      Classic
                      • 2012
                      • 5

                      #35
                      tylko że auto na zimnym odpala w momencie a na rozgrzanym chwile muszę pokręcić

                      Komentarz

                      • kornat
                        Rider
                        • 2007
                        • 578

                        #36
                        Dlatego piszę o rozruszniku, na zimnym silniku dawka paliwa idzie bez znaczenia od obrotów rozrusznika a po rozgrzaniu (chyba od 40*C) już rozrusznik musi zakręcić min. 250rpm aby dawka została podana.

                        Komentarz

                        • jaru76
                          Classic
                          • 2012
                          • 5

                          #37
                          Kornat rozrusznik zrobiony wymienione tulejki i automat wystąpiła delikatna poprawa, jednak odpalanie nie dawało mi spokoju i wziąłem się za kąt wtrysku. I tu proszę o rade w basic setiings w drugiej rubryce ustawiłem 51+-1 natomiast jak wejdę w tdi timing to wykres mam powyżej środkowej lini i teraz nie wiem do czego się odnosić do wykresu czy rubryki. Samo przestawienie dało to że skodzinka inaczej pracuje.

                          Komentarz

                          • przemik
                            RS
                            • 2012
                            • 1610

                            #38
                            51 jest OK
                            Przemek
                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                            Komentarz

                            Pracuję...